torsdag 12 februari 2009

helg

och jag skulle ha varit och tränat men de blev ändrade planer får åka och träna runt 16 i stället för 17 är de boxning....jaja de blir nog bra...idag gick jag till skolan me mickis ialf och kallt som fan va de =/ hatar värkligen kyla =/....vill ha sommar NU....

Idag måste jag åka och köpa present till mamma,mickis kompis och nått gott till Lenny tills i morgon....

Har tänkt och tänkt....kommer inte fram till nått jobbig kännsla är de men ja vet inte vad jag ska säja eller göra längre...jag vill inte att folk bara ska ta mig för givet man vill väl bli uppskattad också?usch....pirrig?arg?glad?lessen? jaja de blir kanske bra i slutänden...

nu ska jag gå ner till min sessa som säkert sitter och väntar på nått gott till frukost =) en vällingflaska är ju inte bara gott på morgonen lite smörgås också =)....

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar