torsdag 12 februari 2009

17.00

och jag är bara såååå uttråkad =/....Meja har sovit midda och ska snart ha gröt,barnen ska duscha,spike har nyss varit ute,barnen ska ha kvällsmat och lägga sig sen är de ju kvällen igen =/ usch va tråkigt de är när allt bara går i rutiner....jag vill göra nått kul....men de är inte alltid så lätt när L tycker de är skönast hemma =/...men men kanske att de blir roligare till sommaren när man kan vara ute hur mycke som helst....men jag känner fortfarande att jag vill hitta på nått kul vet bara inte vad....

skit samma....=)

man ska inte klaga har ju ialf världens underbaraste barn!!!

jaja annars händer de inge mer idag L jobbar sista kvällen och i morgon är de boxning igen och jag längtar....funderar på att gå dit tidigare och styrketräna och cykla innan....1 mil på cykel och träna armar och lår inge fel...sen är de ju uppehåll i 2 dagar =)

nä...nu ska ja gå ner till min bebis och gosa lite på golvet....

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar