måndag 2 februari 2009

boxning

va ja på igår och de är ju så himla kul...skönt efteråt jag va helt slut....

Igår: lämnade och hämtade barn på skola/dagis....hem gjorde mat åt barnen och även sambon så de va klart tills han skulle komma hem....väckte Meja som sov ute i vagnen och gav henne mat....sen kom Lenny hem och käkade då gick jag ut med Spike tar ca 40 minuter att gå den vändan vi går =) skön och lagom promenad....när vi kom hem gjorde jag smörgås och bacon till barnen och stekt ägg till mig hade inte käkat innan och jag skulle ju träna så ja ville ha lite mat i mig....sen gick jag till badhuset,stressade när jag såg R som skrek att vi va sena men de va vi inte....boxandes och de är ju bara för kul....sen körde R hem mig och jag tog en dusch...Meja sov...19.15 inte så bra =/ men jag visste att hon inte skulle sova hela natten så vid 22.30 fick jag ta upp henne försökte få henne att somna om ända till 23.30 ropade på lenny som fick komma med välling som jag gav henne sen la ja henne igen då somnade hon faktiskt om....00.15 kunde jag och lenny lägga oss igen =) de trodde jag aldrig trodde att vi skulle få sitta uppe till 3 eller nått men de gick bättre än väntat....

I morse vaknade jag 6 =/ skulle inte upp förräns efter 7 men orkade inte somna om....satte mig vi tv:n och ringde Marcus dagis så han får va hemma idag Mickis hostar så hon skulle va hemma och Lenny är ledig så då kan Marcus också va hemma....Meja sover än =) och jag ska snart gå...ska ner till syrran och hjälpa henne idag 1 1/2 timme hon skulle vara på Gruvön idag och hjälpa dom med invigning så hon och pappa gick upp 1.30 i natt och gjorde väl 200-250 smörgåsar =/ jobbigt men de är ju pengar för syrran =) så jag fick hoppas ner och hjälpa henne idag när S kör ut till Orrby och Gruvön men jag hjälper henne när jag kan och hon behöver kommer den dagen jag behöver hjälp!!!

Annars idag händer de nog inte så mycke...Lenny ska sätta in bilstolen till Meja för hon som ska köpa den andra kommer väl idag och hämtar den....sen kanske vi åker till stan måste ha hundmat och då kan man passa på att handla de man behöver....

nä nu hör jag min lilla sessa där nere =)

ha en bra dag älskar er mina älsklingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar