torsdag 12 februari 2009

Torsdag

I morse gick jag upp 7.00 som vanligt...gör mig iordning först eftersom Meja alltid sover då ändå =) ropade ner Mickis så hon fick frukost innan skolan och packade ner frukt...satte på mig träningskläder och gick sen till skolan me Mickis....träffade R där och åkte med henne och tränade blev dock bara att cykla 1 mil idag och träna bakdelen =) sen åkte vi hem igen....i morgon ska vi ändå på boxning och igår va vi också och tränade...jaja ialf när ja kom hem gjorde jag mig iordning och plattade håret sen la Lenny Meja som somnade med en gång...nu sitter jag här och ska snart in och byta kläder sen ska vi iväg och handla idag blir de pannbiff med stuvade moroter och grönsaker =) skit gott....ikväll vet ja inte vad de blir L jobbar ju sista kvällen nu så de blir nog lungt igår va de en kompis här med sin dotter dom åkte 20.30 då la ja barnen och alla somnade med en gång såååå skönt satt vid tv:n lite sen kom L hem 1 timme och åkte igen kollade lite mer på tv sen la ja mig....har fortfarande lite ont i örat mer som ett tryck och tätt men ja hoppas de snart blir bättre...
På lördag ska vi till mamma och pappa och käka mat sen på kvällen blir de väl att mysa med barnen de är ju alla hjärtans dag....jaja vi får väl se va de blir =)....
Nu ska ja byta kläder sen ska ju mickis hämtas,mat lagas,dammsuga,ta hand om tvätten,skura,spike ska ut,plocka leksaker m.m sen ska väl barnen duscha och lägga sig =) jaja en vanlig dag *L* =)

bye

1 kommentar:

  1. Du är så duktig och så smaaal du blivit =)
    superfint med håret oxå!!
    Har ju tyvärr bara sett dig nån gång när du gått förbi,
    vinterkräksjukan har ju härjat här i 2 veckor!!!
    Vi har oxå ont i ena örat!! Jag o A.. hel skummt.

    Kram

    SvaraRadera