torsdag 5 februari 2009

Fredag

och de är sååååå skönt...idag blir de boxning redan kl 17 sen ska jag hem och duscha och äta lite gott =) de gör jag alltid på fredagar =).....underbart då vet man ialf att man lever....

annars händer de nog inte mycke...igår va jag och spike på långpromenad med våran granne Johan....vi skulle gå skogen men de va ju skit mörkt inga ljus tända eller nått och eftersom han har ont i knä så är de inte så skönt med hårt utan bättre med grus eller nått men eftersom de va snö så gick de nog bra han sa inget ialf....vi gick ner mot karlberg sen runt industriområdet bort till puben och upp för backen där och hem....skit gött va de....och de va inte jobbigt heller vi pratade ju hela vägen så de underlättade....Idag blir de nog ingen promenad får räcka med boxning =)....men i morgon går ja nog ut en sväng hoppas bara att snön ger med sig tycker de är skit jobbigt när de blåser och de kommer snö =/....

Meja ligger just nu ute och sover men ska snart ta in henne....känns jobbigt när hon ligger ute eftersom ja är rädd att inte höra henne.....

Nä nu ska jag gå ner och titta till min lilla ängel sen ska ja väl kanske äta lite...om ja orkar...

älskar er mickis marcus och meja...underbara barn =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar