måndag 29 december 2008

ny vecka

och i morgon ska jag jobba...6.45-14.15....bruykar inte ofta alls jobba dagen mest helg eller kvällar men i morgon ska de bli skönt att jobba dagen faktiskt....

Idag va jag in till Ikea och köpte ett data bord till barnen så i morgon hoppas ja att lenny hjälper mig att sätta ihop de åt mig och hjälper mig ut me datorn som står i en garderob som barnen ska ha och spela på...

annars händer de inte mycke...på lördag är vi barnlediga....då ska vi nog till en kompis och ta några öl...ska bli skönt att komma ut lite...jobbigt att lämna barnen men dom kommer nog tidigt på sön.

Igår fick Meja sin första tand =) såååå gulligt...syns inte så mycke än men den är där ialf...

snart ska ja gå ner och bada Meja hon luktar spyor säjer barnen =) tror ja inte eftersom hon aldrig spyr men visst de kan ha kommit lite och de känner dom me en gång =)....så hon ska få bada i sin balja....

nä...ska väl gå ner och dammsuga också =) sen ska barnen ha kvällsmat sen ska dom sova dom får lägga sig tidigt idag eftersom jag ändå ska upp tidigt i morgon så kommer dom nog vakna då kan dom lika gärna lägga sig i tid idag =)....

älskar er mickis marcus och meja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar