torsdag 25 december 2008

GOD-JUL

bättre sent än aldrig...mickis och marcus var bättre igår på julafton men då fick jag skiten...spydde "bara" 2 gånger men de räckte mådde skit och frös och blev svettig om vartannat....men idag mår jag helt ok...blir bara sååå varm så fort jag gör något =) men de får gå...har käkat tacos idag trött på julmat redan....sen har jag plockat bort julgranen ingen idee att ha den kvar Meja åker in i den med gåstolen och får den över sig och slänger alla julkulor överallt =) så jag tog tyvärr bort den mysigt med gran och alla ljus men skit samma nästa år ska de väl gå bättre och då kanske man kan få vara frisk också...

nu sover Meja och barnen spelar tv spel så ja ska kolla runt lite här på datorn...men god fortsättning till alla...

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar