fredag 5 december 2008

jobba

ska ja göra sen...natt =) blir lite pengar ska även jobba i morgon natt...ska sitta vak så de blir lungt läser väl lite m.m

ska ialf in och duscha med Meja snart sen ska ja lägga mig och vila innan jag åker...la mig 23.15 igår och gick upp 6.30 i morse och ska jobba natt de kommer aldrig att gå så ja måste lägga mig 1-2 timmar sen....

i morgon när jag slutar går jag hem till mamma och pappa och lägger mig en stund mickis sover där i natt så då kan jag prata me henne lite....

idag har vi inte gjort så mycke....nästan inget =/ varit tråkigt väder och jag har inte orkat gjort ett skit heller....på tors. ska jag till jobbet på julbord men ska även jobba...blir bara 3 timmar för personalen ska ha möte då jobbar jag och en vikarie till...fixar dom gammla och julbordet =)....

på sön. ska ja lägga mig och sova en stund sen ska jag hem en sväng runt 13.00 ringer syrran kompis som jobbar åt henne för hon hämtar mig ska nämligen vara hos syrran och hjälpa henne där nere på jobbet syrran är i GBG och vill inte stressa hem så jag ska hjälpa S med sallad m.m....kommer nog bli en jobbig helg trött kommer ja va ialf...=)

nu ska ja ner och hämta Meja sen ska vi bada balja...ialf Meja =)

älskar henne och mina andra 2 underbara varelser =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar