tisdag 23 december 2008

GOD-JUL OCH GOTT NYTT ÅR

Hoppas ni får en bättre jul än vi...Marcus ligger just nu i spysjukan och jag skulle ha jobbat i morgon men eftersom jag jobbar med gammla så får jag inte...så de blir att vara hemma och tvätta och torka spyr =/ hoppas och önskar att inte Meja får nått men de återstår att se =/

Annars har jag gjort lite julmat så mamma fick med sig hem pappa ligger nämligen också i denna skiten fast han både skiter och spyr marcus spyr bara än så länge men de kan ändra sig fort...
jaja vi får hoppas att de inte varar för länge...

Ialf så kommer tomten idag en sväng vi tar de idag eftersom vi inte vet vad som händer i morgon....men dom får ju självklart julklappar i morgon också....men vi skulle ju ha haft folk idag och då får dom alltid julklappar så dom får de som dom skulle ha fått ialf =)....

nä...Marcus sitter i duschen han tyckte de va så skönt att duscha förrut så han ville göra de igen =) Meja sover så man får passa på att hjälpa dom andra då...mickis är hungrig och jag bara känner och hoppas på att INTE hon får detta nog för att lenny är ledig i 2 dagar nu som tur är...jaja de blir nog bra...

GOD-JUL ialf =)

älskar er mickis marcus och meja...mammas pussgurkor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar