söndag 14 december 2008

söndag

redan och lenny ska iväg och jobba sen =( inte så länge kvar tills han byter jobb så ja hoppas de är bättre med tider m.m....

idag vaknade jag 6.40 av in sessa men hon somnade om till 7.30 =) då gick jag upp och gjorde henne klar för dagen och sen skulle jag slänga lite godis papper som blir på en lör. =) när jag öppnar sopskåpet FLYGER de ur en MUS....ja den flyger eller stuttsa rak mot mina ben FYF*N....så nu blir de musfälla fram =( äckligt...mickis ville ha den som husdjur men de vill inte jag och Marcus tyckte vi skulle steka den *L* =)....men men synd om dom för de är ju kallt ute för dom också men inne hos mig får dom INTE bo =)....

Sen när Lenny vaknade så käkade vi frukost och tände 3:e ljuset så mysigt...sen satte vi alla på oss kläder och gick ut me Spike...jag drog dom stora barnen i en pulka och Meja fick åka vagn...när vi kom hem fick dom stora barnen va ute och vi gick in =) ska snart lägga min lilla bebis som är trött =)....hon sitter i babysittern och suger på tummen och små gnäller lite hon vill sova =)...

idag blir de inte mycke gjort har dammsugit och är nu på min andra maskin med tvätt sen är jag klar me den ska bara slänga in allt i garderoberna så är de klart...då ska ja hålla detta ett tag så tråkigt me massa tvätt....

nu ska ja ner och lägga Meja ser ja hon somnar snart....

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar