lördag 20 december 2008

bebis


Just nu sitter min lilla ängel och leker i denna *L* =)....hon tycker INTE om babysittern hon kan själv...hon ska sitta själv och leka så jag satte henne i denna och gissa om hon älskar de hon leker me alla leksaker.pratar me dom och dregglar lite suveränt bra...=) hon kan ju sitta på golvet och leka själv men ibland blir hon arg då slänger hon sig och då slår hon sig ju också och blir ju sååå lessen och de vill inte mamma =)....
dom stora änglarna tittar på bollis och bråkar lite i mellan åt varför ska man vara sams för när man kan retas lite som lillebror och bli såååå arg som storasyster =) dumt att vara snälla mot varann jämt!!!!
Idag blir de inte mycke ska städa tror ja hoppas få lite hjälp av lenny för ja måste skura och då kan han dammsuga först Spike fäller såååå mycke just nu så man hinner inte dammsuga för att sen skura för de hinner bli massor innan jag är klar så om han dammsuger skurar jag me en gång...perfekt sen ska ja inte säta mer förräns den 25:r eller jo dammsuga ska ja men inge annat för på tis. kommer ju mamma,pappa och Lennys familj hit då har ja inte tid att städa då ska all julmat göras....
nä nu ska ja ta den lilla och gå ner och göra frukost lenny sover för han ska ju iväg och jobba natt BARA för att få vara ledig i morgon då ska han på kusr hela dagen =/.....
nä...måste gå...bye

2 kommentarer:

  1. haha. vad bra att du tyckte det var fint då. jag kanske vänjer mig jag med. :) vad ska du göra för slingor, ljusa? kram.

    SvaraRadera
  2. japp de blir ljusa....kul att göra något annat har haft mörkt/rött jättelänge nu flera år hade alltid ljust förrut så nu kommer dom tillbaka men de blir efter nyår är nog inte nån idee innan =) kram

    SvaraRadera