fredag 26 december 2008

Nytt år

och nya tag...finns lite jag tänkt på...

Vad gör man om hjärnan säjer en sak och hjärtat ett annat?
finns ju så mycke som man gör bara för att...eller???är de bara jag som kanske gör så...finns så mycke jag vill göra men aldrig gör och de finns så mycke jag måste göra som är tråkigt och som jag ändå gör varför inte bara skita i saker ibland och bara göra de man vill???
Jag gör allt i rutiner och de börjar bli både tråkigt och jobbigt....fast utan rutiner skulle de ju inte vara som de är heller....men....jag kan inte förklara =/

Ja ja ialf....idag blir de nog inte mycke gjort känns så ialf orken kom tillbaka för 1 dag för länge sen och den försvann lika fort....vad ska man göra för att orka???Idag skulle jag vilja:
STORSTÄDA utan barn.....går fortare och lättare
Åka in till stan och storhandla (inte kul men ett måste ibland)
åka till stan på mellandagsrean
ränsa kläder och slänga in nya....
slinga håret
ja de va väl de....sen skulle jag vilja hitta på nått kul som att åka bort lägga sig på hotell och bara vara...ensamma....jag älskar mina barn men efter denna julen så känner ja bara att jag vill hitta på nått kul ja me...barnen skulle kunna följa med om man åker till nått barnvänligt där man inte måste skrika och dra isär barnen för att dom slår varann....sen är de väl lite de där med sömn man vill ju sova också men de kan man göra när barnen blir stora de går ju också såååå fort =/

jaja....ska väl gå till lekparken med barnen sen när de är daxs för Meja att sova....hon sover bra i vagnen =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar