lördag 13 december 2008

OJ....

va länge sen jag skrev och ändå sitter jag här ganska ofta eller ialf 1 gång om dagen (om jag hinner) =).....idag är de lucia men de firade vi igår på marcus dagis....på tors. va ja på julbord på jobbet började jobba 18.00 till 21.00 så de va en kortdag sen började julbordet 20.00 så de va ok =)....kul att träffa alla jobbkompisar igen de va inte igår även om jag jobbar så jobbar jag näst intill bara me samma personer =)....men men ialf åkte jag hem med en jobbkompis runt 22.00 la mig väl runt 22.30 och skulle upp 5.45 så ja skulle hinna göra alla iordning för 6.45 skulle marcus vara klar på dagis =)....mickis satte sig me en kompis längst fram och jag,Kerstin och Meja satte oss lång bak....i fall Meja inte ville va me *L* men de gick jättebra och Marcus va så duktig såg tyvärr inte så mycke av han men de ja såg va han sååååå söt min lilla tomte =)....när vi skulle gå hem ville marcus följa me han ville inte me ner till Gruvön så han slapp....väl hemma satte han sig vid tv:n och Meja la ja en stund...sen va de bara iväg igen och hämta mickis på skolan =)....14.00 började jag jobba och Lenny kom hem 13.00 så de blev lite tajt om tid men de gick de också...laga ju mat som barnen och lenny käka sen ner till Segmon...slutade redan 20.00....nu vet ja bara att ja ska jobba 24 och 31 dec. =) fint me röda dagar sen vet ja inge mer jobb som jag har....skulle sitta fint me en dag till men de spelar ingen roll!!!

Idag sov ja till 10.00 såååå skönt och när ja vakna började ja städa nedervåningen....blev klar ganska fort och gick upp och fortsätte mublerade om och flyttade in mickis till sitt gammla rum igen jag trivdes inte när hon hade här ute men nu blev de skit bra igen =)....så nu är huset ganska ok igen =)....

I morgon ska Lenny iväg och jobba kvällen igen känns såååå jobbigt =( men de får gå...näst sista gången han gör de för sen börjar han ett nytt jobb =)....bättre tider säjer han så ja hoppas på de...


nä nu ska ja ner och göra min gubbe sällskap....älskar min underbara familj =) pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar