onsdag 17 december 2008

snart jul

är färdig me de mesta bara lite av maten ja ska köpa till helgen och nått mer till Lennys farmor med bror....sen är allt klart och jag tror de är helt ok =)...barnen kommer bli glada ialf de vet ja sen tänkte ja faktiskt att dom ska få följa me i jan och köpa kläder till sig om dom vill =) de får man aldrig för mycke av *L* =)...

Idag har jag varit till skolan med Mickis sen gick jag och marcus + meja hem...pratade lite med grannen J som också hade lämnat sin son på skolan....han och mickis är lika gammla...sen när vi pratat klart gick vi hem och jag satte på en maskin med kläder och har inte hängt den än =/ men ska snart gå ner och göra de ska bara hoppa in i duschen tänkte ja sen ska barnen duscha också Meja får kanske sitta i baljan en stund för de gillar hon =)....sen när barnen sover ska ja väl som vanligt sätta mig i soffan eller så sitter ja här =)....Lenny jobbar natt så ja är ändå ensam...fast är han hemma sitter han bara vid tv:n ändå =)...

nä nu ska ja slänga barnen i duschen och mig själv =)
ha en bra dag de ska ja försöka ha...
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar