torsdag 1 januari 2009

2:a Januari 2009

känns konstigt att skriva 2009 nu har nästan jämt nyss lärt mig att skriva 2008 =) men de ska nog gå...tycker 2008 har gått såååå otroligt fort vet inte om de är för att vi fick Meja men fort har de gått ialf...nu hoppas jag på ett bättre 2009...inte för att 2008 har varit tråkigt,jobbigt på nått vis men jag hoppas på vissa saker under 2009!!!

Igår va Lenny sjuk så jag gjorde de mesta här hemma,va ut me Spike lite längre promenader ialf....absolut inte långt men längre =) han är ju skott rädd och dom skjuter ju lite än så han va väl inte så där skit pigg på att gå längre men jag drog me han så han skulle komma ut lite (och jag me) annars har jag väl lite nyårslöften och om jag håller dom märks =)....ska ialf gå ner i vikt de vet ja mår inte bra som de är nu och de är ju ändå ett helt liv kvar att leva och jag ska inte ha mer barn så jag kan inte skylla på att om jag går upp så är de inte för den saken skull ialf =)....
ska börja på allvar till veckan fick ju inte fira jul eftersom vi låg i spysjukan dagen före och på jul sen på nyår jobbade jag och Lenny blev sjuk så de känns lite tråkigt...men igår åt jag lite godis och drack dricka men på sön är de bra då är de slut för minst 1 år....måste bli av med socker beroendet som jag har....då kan man inte ens unna sig på helger =/ får bli att unna sig godare mat varje lör i stället!!!

just nu håller jag på att mublerar och städar marcus rum tror de kommer bli bättre med den andra möbeln som jag ställde in....sen ska ja väl ta mig ett räns i Mickis rum igen...vill värkligen inte de men de ser förjävligt ut....håller hon de inte så nu så ska ja plocka bort allt på hennes rum som har med pyssel att göra hon sprider saker ÖVERALLT....då men jag överallt....hon får en chans till nu sen är de bra sen får hon antingen bo som en råtta eller så får hon städa själv...inge mer me de....=)

nu ska ja fortsätta med Marcus rum så ja kanske blir klar innan Meja vaknar =)

älskar er Mickis marcus och lilla meja!!!

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar