onsdag 29 december 2010

julen över

och de är såååååå skönt jag älskar julen men nu är de bra nu får vi längta till marcus fyller år för då har de ändå vänt =) vill ha sommmar och sol.....vill ha värme hatar vintern eller om de ändå kunde vara som de är och -5 i stället för närmare 30 =/ inte kul längre....man kan ju inte gå ut me barnen Meja fryser med en gång och samma med Marcus.....mickis klarar sig bättre fast även hon fryser.....nu är de bra med kyla tack!!!!
Så vad händer annars då??? inte mycke försöker lära mig att äta =) när jag ska äta och vad jag ska äta =) inte de lättaste men de kommer väl....vågen slängde jag med mamma för 3 dagar sen för jag blir helt coco.....ska ta tillbaka den på lör. för sön. väger jag mig och skriver upp i fall man vill gå tillbaka och se!!!!
Senare idag ska jag med grannen ut och gå.....vi gick igår och de va jobbigt men skönt lite yr men de är nog inte konstigt....får väl inte i mig de jag ska än!!!
Mickis är i badhuset med snälla Westin....marcus är hos David och leker han var med Johan och david och åkte skridskor i morse =) de va också väldigt snällt....vad skulle man göra utan snälla grannar och familj =) <3
Har ialf dammsugat och plockat bort lite skit duschat Meja som springer omkring med sin nya pyjamas....sen ska jag väl vika tvätten och slänga i en ny =) hade visst glömt de förrut så de får bli nu =)

bye

1 kommentar:

  1. Hej! Har kollat ÖVERALLT. :( Har den aldrig med till jobbet, utan lämnar den alltid hemma. Får nog inse att den är borta helt enkelt.

    Gott nytt år gumman! Hoppas 2011 blir ett toppenår! :) Kram.

    SvaraRadera