måndag 6 december 2010

Måndag

och det är bara 7 dagar kvar =)
denna veckan blir de lite grejja av....
idag har jag städat tvättstugan,toaletten,tvrummet,käket,dammsugat de är ingen idee att skura spike hårar för mycke än och de hinner bli skitigt många gånger till innan helgen så jag får städa ännu mer till helgen....
sen ska alla julsakerna fram,julgranen ska kläs till helgen,tvätten ska vara borta,jag ska packa till helgen,handla hem de sista som behövs,mysa med barnen,träna någon dag under veckan,försöka börja plugga =/ lika bra.....sen kanske de är ganska lugnt
Nu ska jag ialf gå ut och dricka min frukost sen kommer mamma och ska hjälpa mig slänga ut allt från garderoben där uppe så de är klart innan jag åker...*suck* 4 dagar borta =( jag som har sjukhus skräck måtte jag vara trött så jag kan sova bort dagarna sen har jag ju flera kompisar där uppe de är ju bra och skönt att veta =)
nä nu ska jag fortsätta barnen ska hämtas sen också och mat ska göras =) ja alltid är de nått

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar