onsdag 8 december 2010

Tors.

och nu är de 4 dagar kvar...och bara 3 dagar kvar med flyt och det känns bäst de har inte varit så där skit kul att bara dricka choklad dryck....men de går =) snart 3 veckor med flyt och 1 vecka med bra kost innan de har ju ialf gjort så jag har gått ner 9,2kg det får man vara ganska nöjd med...ska gå ner 10kg har jag bestämmt så jag hoppas kunna gå ut och gå någon dag + att jag också skulle vilja träna men de är ingen som vill följa med =/.....

Mickis skickade jag till skolan nyss och meja och Marcus bråkar som vanligt i tv rummet...fattar inte varför marcus alltid måste reta både Meja och mickis....även om dom inte heller är prinsessor jämt så är de alltid han som är med i bråket =) typiskt killar kanske!!!
Marcus fick vara hemma idag också....han va jätte trött och hade ont i huvve igår + att han kändes varm idag är han bättre men litr snorig så han får nog va hemma i morgon också ingen idee att skicka iväg han för 1 dag....

Igår jobbade jag 14-22 det känns faktiskt kul att få gå ut och jobba ibland fast jag gärna vill vara med i vik. banken men jag ska ringa min lärare idag så hon kanske kan skicka mina betyg snart skulle ju vara bra annars får man ju inte vara med i banken!!!

Idag blir de nog ganska lungt...har slängt i en tvätt i maskinen Meja var blöt i morse och det har aldrig hänt förrut kanske blöjan som hamnat snett så jag har bäddat rent hennes säng...på lör. ska jag bädda rent våran eftersom det ska vara helt rent när man tvättat sig i den speciella tvålen dom skickar med...sen har jag veke en tvätt också =)....ska dammsuga lite sen gör ja inge mer idag....

I morgon är de fre. och lenny slutar tidigt....Idag när han slutar får vi åka och handla hem lite inför helgen....sen ska jag handla lite som mamma och barnen har under veckan när jag inte är hemma....måste ladda på mobilen med 200 också så man har nått att prata i där inne =)

Nä...nu ska jag sätta mig i bio rummet ett tag tror ja sen ska spike ut och kissa och jag ska duscha.....sen måste ja se vad de blir för mat också =/ alltid tråkigt med mat för barnen äter inte så mycke kött jo Mickis men inte dom andra....så ja vet inte vad de får bli Marcus ville ha spagetti och köttfärssås men de får bli i morgon =)

bye

1 kommentar:

  1. Hibiscrub? :)
    Jag vill träna! Men hinner nog inte göra det de närmaste tre dagarna tyvärr. Men säg till någon annan gång. Hoppas din operation går bra nu. :)

    SvaraRadera