måndag 27 december 2010

jaha

då va julen över de gick fort =/.....jag älskar julafton men sen kan allt annat kvitta....tomtarna rök på lördan lenny gick upp med dom igen eftersom jag och min syster har 2 små ligister som inte vill låta bli mina tomtar så fick dom åka in i tid iår....kul om man har någon kvar tills nästa år =) granen är dock kvar men den åker idag tror ja trött på damm och vill ha de som de ska vara igen.....och för mig är de inte jul längre tragiskt men sant =) ljusen får vara kvar för de är ju fint men de andra åker nog idag!!!!
Kl 13 idag ska jag ner till vc och ta bort mina agraffer ska bli skönt kanske man kan känna sig hel igen....de drar ju och sliter lite så de ska bli skönt!!!!
Ska försöka åka och hälsa på marie m. familj nån dag har 2 hela kassar med kläder till hennes bebbe ska ränsa ur mer innan vi åker till henne lika bra att hon får allt på en gång ska ändå köpa nytt till Meja =)
Ska se om man kommer till på mellandagsrean nån dag....Lenny jobbar ju ända till 16 varje dag =/
Nä nu ska jag se om jag kan börja städa ska jag hoppa in i duschen innan jag ska ner till VC =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar