lördag 4 december 2010

helg

Jag skulle vilja ha ett skrivbord (vit) så jag kan sitta och pyssla med mina kort och scrapbooking....får nog bli ett sånnt längre fram!!!!
Idag ska vi åka och handla lite sen ska jag laga lite mat som jag kan frysa in till min mamma som ska vara här i 4 dagar och passa barnen så hon slipper laga så mycke mat =) sen är de alltid bra att ha efter min op om man kanske känner sig lite trött någon dag så har man lite i frysen alltid bra =) sen ska väl barnen ha mat i magen idag också antar ja hehe....
Mickis ska nog sova hos sin kusin idag hon bara älskar att vara där och jag vet att hon har de super bra Annlollo hittar på mycke me barnen och bakar med dom m.m =) mickis tycker de är lite lyxigt där med alla levande ljus m.m och jag som aldrig tänder ljus nästan jag är livrädd för eld =/ men de tur att hon får den mysigheten där hehe =)

Ska även köpa cdR skivor idag så jag kan ta ut kortena på skivor i fall nått skulle hända med datorn.

nä nu ska meja få på sig kläder sen är de bäst att åka....Lennys kompis och hans pojk kommer nog senare också....

bye

2 kommentarer:

  1. Visste inte att du var så pysslig och höll på med scrapbooking! Önskar jag orkade sitta och pilla med sånt där men det har jag inte tålamod till. Ha en fortsatt fin helg. :) Kram.

    SvaraRadera
  2. Jaha! Vilken rolig idé. :) Det måste jag få se någon gång. Du får önska dig en dyr kamera i julklapp eller födelsedagspresent, kanske familjen kan lägga ihop till ett bidrag till en? :)

    Mm. Alla säger det, men jag börjar förlora hoppet här. :/ Det är så jobbigt att se att det inte funkar för oss. Ja, har förstått att du ska operera dig snart. Skönt för dig. Hoppas det går bra. :)
    Ses gärna och tar en promenad någon dag, behöver komma ut och få röra lite på mig! Kram.

    SvaraRadera