söndag 12 december 2010

sista

dagen med soppor ska bli underbart att slippa dom...=) kanske att man får slänga i sig en då och då för att få i sig mat men de är de värt får ialf äta (dricka) nått annat också....så ikväll innan jag lägger mig så ska jag ta en dryck och ett stort glas med vatten för sen blir de inge mer förräns efter op =).....
Idag hade jag lite att göra men ändå är de ganska lungt....jag har tvättat sängkläder och dom är på torkning jag har slängt i en ny tvätt med min bh som jag ska ha på mig i morgon =) jag har veke all tvätt som jag hade + den i torktummlaren så de är klart....mickis har hjälpt mig att dammsuga <3 ikväll ska vi tända 3:e ljuset men jag ville vänta tills Lenny fick vara med så de blir ikväll till kvällsmaten!!!
Jag har även packat de mesta i väskan som ska med....inte allt men de mesta =).....jag klippte marcus och Lenny igår så dom skulle vara klara tills jul lenny ska ju på julbort på lör. så nu är dom så fina igen =)....Syrrans kille kommer idag och ska bli klippt =) och senare under dagen kommer mamma och ska göra fotvård på mig såååå underbart =)....
Så...är jag nervös????nej inte än de går att bra än så länge värre kommer de väl bli i natt kommer väl inte orka sova tänker ja men men de får jag ta igen efter op =) är ju ändå borta några dagar!!!
I morgon ska jag upp kl 7.00 så jag hinner göra mickis klar för lucian.....sen ska jag väcka Lenny som kör barnen till fritids kl 8....sen packar jag in väskan så åker vi till torsby =)....ska ju även tvätta mig i hibiskrubb ikväll...en bakteriedödande tvål....=) och innan de ska jag hinna med en promenad....kanske är den sista på ett tag beroende på hur man mår...men så fort jag känner att jag orkar så går jag ut på promenader igen =)....
Nu ska jag....? ja vet inte vad jag ska göra just nu tycker de är lite tidigt att börja med maten då kommer barnen ändå inte äta =/ får ialf vänta 1/2-1 timme innan.....*suck* jobbigt för de är mycke jag skulle kunna göra men musten har gått ur mig....kanske går över till grannen en snabbis och säjer hej vi får se....
nu ska jag ialf dricka lite vatten sen ska jag ta reda på tvätten när den är klar...

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar