söndag 5 december 2010

helgen snart slut

och de känns underbart jag älskar helg men jag vill bara att de ska bli slutet på nästa *L* =)
Meja ska få vara hemma från dagis i 3 dagar ialf denna veckan...mån,tis och ons. sen får vi se om hon vill dit jag vill ha henne hemma denna veckan kommer få panik när jag inte träffar barnen på 4 hela dagar =/ dom stora måste ju till skolan men dom ska inte behöva vara på fritids ialf om dom inte vill dom julpysslar ju men vi får se....Meja känns lite varm ibland men ändå är hon pigg men hon hostar ju och är snorig hänger väl ihop antar ja =)....
Just nu håller jag på och bakar pizza bullar =) väntar bara på att köttfärsen ska bli kall så jag kan bre på den rulla ihop degen och sen in i ugnen i 20/min per plåt....sen ska jag göra en halv satts till så de finns i frysen till mamma och barnen när ja inte är hemma =)....sen gjorde jag en sallad till lenny....den är sååååå god =) vitkål,creamfrech,majonäs,fransk senap,svart peppar,salt och rödlök är de i....super god längtar tills jag kan äta den igen =).....
nu ska jag kolla läget igen skriver kanske mer senare

bye

1 kommentar: