måndag 20 december 2010

jaha =)

1 vecka efter op och idag ångrar jag mig inte...=) men de har jag gjort i 1 veckas tid hehehe ingen lek men jag är nöjd att jag inte blev sämre än vad jag blev....allt gick efter planerna fick ett bakslap på ons. dagen innan jag skulle hem....spydde 8-9 gånger och mådde allmänt skit men sen gick de över och idag mår jag faktiskt bra...lite öm kanske hehe lite överkörd och lite jobbigt när man inte orkar lika mycke som innan men de kommer och d eär inte konstigt de är ju bara 1 vecka sen =)......jag har ialf gått ner 13,5kg på 4 veckor så man får väl vara ganska nöjd man vet ju att de kommer gå neråt ett tag nu =) jaja de va väl de jag lever ialf även om de känns konstigt att äta....tar 15-20 min att få i sig 1 dl av nått men de går hehehe =) har levt på min hemgjorda soppa och den är helt ok fast jag längtar till riktig mat....får även i mig jogurt nu de fick ja inte för 3 dagar sen....nyponsoppa dricker ja också och vatten =) de är de som jag får i mig på en dag än så länge....
nu ska jag med min mamma och handla inför julen som kommer i rasande fart sen ska barnen hämtas och Marcus ska på disco i eftermidda i 1 timme =) maten ska lagas och sen ska jag försöka dammsuga =)

bye

1 kommentar: