lördag 1 januari 2011

NYTT ÅR

och nya möjligheter....lite av vad jag önskar ska hända är:

* få bli med i vikariebanken
* gå ner minst 40kg detta året
* börja träna regelbundet
* få mer tålamod med barnen
* hitta på mer roligare saker med familjen (hoppas det blir Danmark i slutet av feb. och 1 veckas sem. till sommaren i danmark i poolhus och legoland samt fårup sommarland och inte att förglömma sommarland som vi gör varje år med min syster med familj).
* ta körkort (ett måste)

ja detta är väl lite av vad jag hoppas ska hända!!!

Igår gjorde jag tacos och Hillbom var här....Marcus åkte till farmor och david och mickis lekte jättebra och lungt hela dagen Meja var ju också med så klart och även hon var riktigt lugn =) hon somnade 23.00 då orkade hon inte mer =) mickis la sig 00.30 och Lenny också jag la mig runt 1 tiden men hade lite svårt att sova!!!
Idag ska vi på långpromenad....och även senare blir det nog en för sus undrade om jag ville följa med om hon kännde sig bättre så detta blir nog en bra början på året.
Idag kommer mamma med min vän vågen =) så i morgon ska här vägas då har de gått hela 6 dagar och de har inte hänt sen jag började denna resan....hoppas på MINST 1 kg för de känns nämligen INGENTING =( känns som jag äter hela tiden rör mig ingenting äter bara onyttigt fast jag vet att jag inte äter mycke och inte onyttigt och rör mig gör ja =) men men vi får de vad det blir!!!!
Ja ja nu ska jag göra Meja klar för dagen.....sen ska jag göra mig iordning så vi snart kan gå....

ha en bra dag alla
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar