onsdag 26 augusti 2009

tippen

gud så skönt att slippa att se allt skit fast de är mycke kvar att göra i garaget de ska städas och plockas och försöka få plats me allt skit under vintern....men de kommer nog bli bra bara man blir klar...sovrummet ska vi inte ens prata om....taket är målat och väggar slipade....spackel är på de ska bara slipas nu sen ska de upp tapet som ska målas och sen fondtapeten som jag inte ens köpt....sen är de bara golv kvar....

nu vaknade mus bebis så jag ska ta hand om henne

bye

4 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på bilder av resultatet! :) Hoppas du mår bättre nu.

    SvaraRadera
  2. jag lovar att sätta in kort när de är klart....jag mår bättre men inte på kvällarna...får ont i halsen och hostar...tar jag en alvedon brukar de bli bättre konstigt nog =)....tänkte fråga dig om du har tid att träffas nån dag....jag har lovat barnen att leka i lekparken vid dig så om du kanske ville komma ut och prata lite då....kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Såg inte att du hade skrivit här. Men visst kan vi träffas någon dag! :) Hör av dig bara. Såg att du ringt igår, messade dig men fick inget svar. Vad hade du på hjärtat? Kram.

    SvaraRadera
  4. nej de va bara om du och jag kunde byta tur på sön. men de ordnade sig ändå Rut tog passet....eller om hon bytte me Annica....

    vi kan väl höras under veckan kanske när mina stora barn är på skolan/dagis så jag bara har Meja så kan vi väl träffas...kram

    SvaraRadera