måndag 17 augusti 2009

Måndag

I fre. va vi på folk&rock i Segmon....as kul kom hem 5.30 efter en liten efter fest =) börjar bli för gammal kanske eller inte van *L* trött som fan va ja ialf på lör. hände mycke skoj men inget jag talar om här....sen pratar man ju me dom man va där med och får hörs lite saker som jag kommer ihåg men ändå inte =) kul va de ialf...de hade gått bra med alla barnen och de känns så kul att hörs...jag hade åmgest över att lämna Meja men me henne hade de nog gått bäst....Annlollo ville ialf ha henne igen så bra måste de ha gått...sov hela natten och vakna inte förrän 7.40 och de är ju skönt....tack så mycke annlollo och Moa =)....+ jessica och farmor....skönt att veta att man kan få barnvakt och inte bara när man jobbar!!!

Inatt sov David här och de gick ganska så bra han somnade väl inte förräns 23.30 men Johan gick hem då så tog jag över då somnade han me en gång....sen vaknade alla barnen 7 idag *jäsp* Lenny slutar 15 idag och jag börjar då så då får han ta över =)....hoppas dom sover tills jag kommer hem....känner mig trött =) sen jobbar jag tis och ons också....men då kommer nog D farmor och tar över eftersom Johan kommer hem på natten och barnen ska till skolan på tors.
nä nu ska ja göra mat sen ska ja dammsuga och åka till jobbet

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar