tisdag 25 augusti 2009

jag vill....

börja träna......bli nyttig.....orka mer....inte vara trött.....bli frisk....inte ha massa dåligt samvete för allt.....jag vill ha tillbaka min ORK nu!!!!!

Idag har jag slängt på lite skräp på kärran som ska till tippen med hjälp av mig granne annars hade jag aldrig orkat mår ju skit än.....undrar om man kanske ska ringa vc i morgon och åka och ta ett prov så kanske man kan få pencelin.....ska ialf börja träna nu så fort jag blir frisk.....ska bli underbart kanske orken kommer tillbaka av sig själv...från och med i morgon blir de ialf nyttigare mat de vet ja ialf....

I morgon åker vi väl till tippen och slänger av skräpet sen ska ja inte göra så mycke mer.....slänga i en tvätt eller 2 måste ja så vi får lite rena kläder.....

nu ska ja slänga barnen i säng....eller snart sen ska jag bara ta de lungt....trött som fan och mår inte så där skit bra heller...inget tålamod har ja heller =(

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar