onsdag 19 augusti 2009

sjuk

mmm...ont i halsen sover som en skit på natten hängig trött feber =/ usch kan de inte bara ge sig nu!!!!

Idag ska jag följa med mickis till skolan....första klass....hur kan de va möjligt när jag bara blir yngre och yngre och mickis bara äldre och äldre =)

Annars idag blir de lungt jag hoppas jag kan få må bättre under dagen ialf....trött på denna torrhosta så man nästan spyr....inte så kul att sitta på toa när de är som värst för att man tror man ska spy =(

Igår tyckte jag att ja mådde bättre men de kom i går eftermidda....åkte in snabbt till stan och köpte oss en tv för våran kronglar....blev en 52 tums platt tv + tv bänk från ikea...mådde skit när jag gick där så vi tog bara en vi tyckte va fin och gick....fanns ju en genväg precis vid tv bänkarna så vi kom till lagret med en gång....sen in på onoff kollade 2 st tv:n tog en och gick ut =) lätt och fort....

nu ska jag ta upp min lilla mus unge och göra henne klar för dagen för snart ska vi gå....

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar