fredag 14 augusti 2009

hahaha

snacka om dålig uppdatering *L* men men bättre sent än aldrig....har jobbat ganska så mycke så man orkar inte sitta här lika mycke längre...

Idag ska vi till Segmon...rockfestivalen ska bli kul...ångest har jag...men de är inte ovanligt längre tycker den kommer när jag minst anar de och oftare....tror nog inte de kommer gå någon nöd på meja....hon ska ju va hos faster Annlollo och jag vet att de kommer gå bra hon har värkligen jättebra hand om barn....bara farmor som haft Meja annars och vill inte att någon annan ska ha henne heller...men Annlollo är annorlunda henne vet ja att jag värkligen kan lita på...känns bra att veta att hon har bra hand om Meja =)....blir inte rädd för att hon kanske gråter och underhåller henne hela tiden om de behövs....och vaknar hon på natten så tror jag inte Annlollo bryr sig hon kommer ju hem i morgon ändå....hoppas jag bara hinner duscha och slänga mig på soffan känns mycke bättre tills lunch men jag är van att få hem barnen =) och man saknar dom ju....nä...de kommer nog bli bra detta....ska försöka lugna ner mig lite....*suck*

nu ska jag ner och se vad lenny gör tror jag ska städa ur bilen sen ska ja göra mat,dammsuga,plocka iordning saker till barnen,göra mig iordning har ju klippt håret....ganska så kort nöjd är ja ialf

nä...ska gå nu

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar