onsdag 26 augusti 2009

man vill

så mycke...jag vill så mycke men inget blir som man tänkt sig....de bästa på hela sommaren är denna lön =).....allt gick ihop denna månaden...alla räkningar,mat,kläder åt barnen you name it.....de brukar de göra men denna månaden gick vi lite mer + inte så lite utan ganska mycke och de känns underbart....ska ialf med mamma till stan idag ska handla lite så man slipper de den närmaste tiden....sen ska jag även köpa en gympa påse till mickis och nån t-shirt hon kan ha till gympan + att ja ska kolla efter en baddräckt....sen blir de nog lungt rästen av dagen ska med lenny till tippen me allt skit ja och grannen lassa på igår.....så himla skönt att äntligen kunna se lite golv i garaget + att man kan gå in där igen om de är nått man behöver =).....
sen ska jag försöka få mina barn att hjälpa till att städa övervåningen igen....de är inte mycke som behövs men jag har fortfarande svårt att böja huvvet så om dom plockar dammsuger jag =)....de är ju inte mina saker som är överallt men jag hjälper dom gärna om dom vill....sen slängde jag i en tvätt i morse den ska torktummlas och i med en ny maskin så man kan få lite rena kläder igen Marcus har ju knappt byxor fast jag köpt 4-5 st på kort tid så finns de aldrig några han kan ha ändå....men men....idag packa ja ialf ner kläder som barnen ska ha på dagis/skola om dom blir blöta sen körde Lenny iväg oss eftersom de regnade....hem och gjorde 2 äggsmörgåsar....Meja sitter och leker med mickis leksaker....lika bra att hon passar på för de är inte alltid uppskattat av storasyster....=) snart ska jag gå ner och dammsuga och vänta på lenny som är ute och springer....duktig han....önskar att jag också kunde springa men de kan jag inte....jo som en elefant men de känner ja inte för....ska ju börja träna så fort huvve känns bättre och de kommer bli underbart att få börja igen....och mennas jag inte kan träna ska jag försöka äta nyttigare....lättare sagt än gjort...

nu ska jag börja dagen igen....önskar att jag kunde lägga mig igen och vakna frisk...

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar