onsdag 2 september 2009

herregud

ibland vill man bara.....gå....men de går inte.....man får räkna till 3 och snällt stanna....

jaja....ska inte klaga de finns dom som har de värre =).....de är bara en dålig dag....som många andra....de tycks aldrig ta slut...denna trotts tar dö på mig....och sen ha 2 samtidigt fast på olika nivåer är inte att leka me....men som sagt de finns dom som har de värre de är alltid så man får tänka.....jag älskar mina barn mer än nått annat....men får man tänka att de skulle va skönt att bara vara Johanna nån gång????nej de vill ja inte jag vill ju vara mamma och de är jag på heltid....och jag får ensamtid så de är inte synd om mig....och vill ja åka till stan utan barn så får ja ju göra de....så....de är inte synd om mig jag får min ensamtid =) oftast har jag med mig nått barn för att jag vet att de kan bli lite jobbigt att ha alla 3 hemma samtidigt =) men men jag älskar dom ju så otroligt mycke så de gör mig inget....se ett inlägg som va neg till ett pos. =) kan de bli bättre...mina små underbara barn!!!

till nått annat.....JAG VILL TRÄNA.....då får jag ensamtid.....så på fre. gäller de....ja måste....måste få de att funka...men hur....jag har värkligen inte nog me energi men kanske att man får de igen om man bara slutar me godis,dricka och massa skit mat igen då kanske min energi kommer tillbaka och jag blir en bättre mamma också....nä så får de bli...på fre ska jag träna....

nu ska jag göra nått annat kul....vika in kläderna som jag skulle gjort i morse men som snällt står kvar i trappan och skulle dom stå där i 3 månader till så skulle de ändå inte vara någon som tar tag i skiten förrutom jag då...så de är lika bra att jag sätter igång....

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar