söndag 23 augusti 2009

fy fan

kan man aldrig bli frisk....jobbade igår och de gick ju ganska så bra....fick sova hela natten tack vare att jag fick hostmedecin av min granne....vaknade av den värsta huvudvärk man kan ha...pulserande sjukt ont + bihålsinflamation =( gick till jobbet ändå vill ju inte ställa till me nått för dom stakarna som ska jobba men 40 min efter att jag börjat kom svetten,yrsel,illamåendee kännde mig så liten....började nästan gråta men bet ihop kan ju inte sitta där och tycka synd om mig själv...jag hade bara hjälp till med 1 när jag gick till min arbetskompis och berättade att de går inte....höll på att börja grina igen men bet mig i läppen och sa att jag ringer en annan stakars arbetskompis som jobbat som fan denna sommar...men hellre att jag ringer henne och hon får kval än att någon annan får de....hon förtjänar varje kr hon kan få....sen är de slut på detta roliga för både henne och mig....C kanske får jobba lite men inte jag och just nu spelar de ingen roll för jag ska stämmpla....sen hoppas jag att få börja läsa i jan =/.....i morgon ska ja också jobba men får väl kanske försöka ta igen mig i morgon också sen jobbar jag bara 2 pass till och de blir till helgen så då ska ja ju va frisk....

När jag kom hem från jobbet la ja mig i soffan somnade me en gång men vaknade efter 30 min då kom min mamma....hon gick ut me spike åt mig och la in alla kläder som jag tvättat under 3 veckors tid =) tack snälla mamma vad skulle jag göra utan dig....sen dammsugade hon under soffan och gissa vad mycke hon hittade under där....usch =/ men men nu är de gjort hon skulle hem nu och göra pannkakor åt mina barn sen kommer dom väl lite senare marcus ska på kalas kl 15 så dom kommer väl innan de ialf....

nu ska jag lägga mig i soffan igen....orkar inte sitta upp för länge för då pulserar de i hela huvve =/ obehaglig känsla....

just nu är jag i en period där jag tänker mycke....hoppas allt löser sig allt eftersom....känns tungt att tänka på allt sj men jag har ingen lust att prata med någon om de heller....de får bli min hemlighet....*suck*

3 kommentarer:

  1. Oj är du sjuk, krya på dig!
    Härlig mamma du har som hjälper dig
    så mycket! Guld värt =)
    Jobbigt med saker som tynger en,
    men du borde kanske överväga att
    prata med någon ial...
    det växer sig oftast större
    om man håller det inne..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre snart! :)

    SvaraRadera
  3. tack snälla Milla för att du jobbade åt mig....skulle aldrig ha orkat =( mår ganska bra nu ont i bihålorna än tyvärr svårt att titta ner men annars är de ok...äcklig smak i munnen....japp min mamma är guld värd jag älskar henne och pappa av hela mitt hjärta utan dom vore jag inte den jag är idag...alla har vi problem men tror inte jag skulle orka prata med någon heller....jag vet inte hur eller vad jag ska göra....mår ju bra för de mesta....kommer konstiga kännslor ibland och då blir de att man mår skit....ångest är jobbigast den kan komma när jag minst vill....de ska nog gå detta också.....glad att jag har mina 3 älskade barn som tar hand om mig =) herregud vet hur mitt liv sett ut annars man måste mycke och mycke gör jag för mina barns skull =) älskar dom så otroligt mycke.....tack igen för att du jobba milla och tack Tezz för "krya på dig"....de ska jag =) kram på er

    SvaraRadera