torsdag 20 augusti 2009

jaha

då va första skoldagen klar....inte värst mycke till dag men den kommer väl i morgon....mickis slutar 12 i morgon och vi ska va på dagis 10....hälsa på bara!!!!

herregud va jobbigt de är när man inte mår bra =( fy fan.....hoppas värkligen jag är frisk tills i morgon för på lör. ska jag jobba eller hela helgen ska ja jobba....bara febern kunde försvinna helt och de onda i halsen.....*suck* och jag som aldrig brukar vara sjuk de har väl varit för mycke på sistonde....dåligt med sömn mycke jobb så de kanske kommer nu!!!

idag blir de tacos....ska vara klar med maten till 14.30 för sen ska lenny till stan me en gång och titta på en motorcykel (som en kompis kanske ska köpa).....sen ska vi till segmon ikväll och klippa gräs mindre kul men ett måste sen ska jag slipa taket i vårat sovrum och försöka börja måla de....kommer nog bli bra när allt är klart...

nä...ja orkar inte sitta här...blir så yr i huvve =/

*gone*

2 kommentarer:

  1. Fan vad jobbigt för dig att du känner dig sämre nu då. :( Hoppas du piggar på dig till helgen. Annars får jag ta på mig att jobba dina arbetspass. ;) Det gör jag gärna! Vi ses. Kramkram.

    SvaraRadera
  2. tack snälla Milla.....mår värkligen inte bra just nu....hoppas allt går bra för dig idag och att du inte blir allt för trött =( kram

    SvaraRadera