onsdag 15 april 2009

snart helg

men för en annan är de helg jämt fast de är mycke skönare när barnen är lediga och man kan ta de lungt på morgonen....

igår va de ju bara för underbart väder kanske inte på morgonen men på middan och eftermiddan....mamma och syrrans flicka kom och vi gick till lekparken en stund mamma hade med påskmust och kaffe + sockerkaka....Meja satt och lekte i sanden och tyckte nog de va kul =) men när hon tröttnat la ja henne i vagnen och hon somnade med en gång...då gick vi till affären och köpte glass sen gick vi hem igen....mamma åkte och hjälpte syrran och köra skräp och fliza stannade kvar jag satte upp stuttsmattan helt själv med lite hjälp från mamma men sen åkte hon ju =) barnen tyckte ialf att de va skit kul!!!

Idag ska vi och hälsa på en kompis och hennes flicka...hon är så underbar....så himla snäll och mamman också....hon är nog min bästa kompis fast vi inte umgås så mycke längre...jag vet att de jag säjer stannar hos henne och hon lyssnar om man vill berätta något...så som en kompis ska vara....sen ska barnen till mamma och pappa och sova där...dom stora inte Meja hon får vara hemma hos oss hon...idag gjorde hon sin första volt...hon trillade ur våran säng =( hon blödde lite näsblod men annars ser jag inget synligt än =( stakars bebis....Lenny hann inte med henne hon är så snabb och man vill ju mysa med henne i sängen ibland men nu får de nog bli slut me de mammas underbara bebis!!!

Lenny ska tvätta båten idag och vill nog lägga i den snart....

nä nu ska ja ner och göra frukost sen ska jag ta fram kläder åt barnen....

älskar er mina älskade barn.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar