torsdag 9 april 2009

snart påsk

och jag ska snart hämta sessan från skolan....sen är de LÅNG ledig och de ska bli super duper skit gött att slippa stressen på morgonen guuuud va underbart....´

I dag har jag varit ute och gått med L och lillsessan runt Gruvön....jobbigt men skönt när man kom hem....gick till affären först och köpte lite sen hem och gjorde äggsmörgås med bacon eller L gjorde de =) sen satte jag mig här lite...Meja sitter nere med Lenny....skönt att vila öronen ett tag till lite musik i stället för Mejas högljudda skrik =)....hon vet vad hon vill den damen....

Annars idag blir de inte mycke....tror ja inte ialf...kanske att jag dammsuger,skurar och plockar som vanligt...Mickis kanske ska leka med grannens pojk om han är hemma....tror dom är kära =)....då kanske hans pappa kommer och dricker kaffe så får jag lite sällskap men jag har inte prata me dom än så vi får väl se va de blir....skönt att ha någon att prata med...han är jättebra att prata med....de är J som jag brukar vara ute och gå med....

nä...om ja skulle kolla runt lite sen ska ja gå =)....

älskar er mickis marcus meja....mina hjärtan

1 kommentar:

  1. Tack! ;) Alltså, jag har fått flytta till en kompis i stan för att kunna söka genom karlstad kommun. Lite trist, men vad gör man...? ;/ Är ju näatan i grums jämt ändå eftersom jonas bor där.
    Vad kul att du fått jobb på järpegatan! Jag hörde att det var dåligt med folk inför sommaren. Vilken våning, vet du det än? Kram.

    SvaraRadera