måndag 27 april 2009

bara till dig

Marie =)....vet ju att du ialf läser min blogg *L*......

Just nu har vi lagt in räkningar och de ser bra ut *L* kul att de är åt de hållet ialf....

Idag har jag målat klart hallen blev faktiskt bra...lite saker till som jag måste göra + att sätta upp tavlorna på plats igen sen är hallen klar...vill ha mer förvaring så de ska ja kolla på tänkte ja på Ikea men de får bli nån annan gång....

Annars händer de inte så mycke just nu de är samma dagar varje dag =) dom ser nästan lika ut är de fint väder är vi ute mycke annars grejjar jag väl inne....Meja är förkyld och hostar som bara den men jag hoppas väl de är på väg över snart...Mickis började ju men hostar ialf inte marcus hörde jag nyss men de kan vara vad som helst de =)....hoppas barnen ialf snart är helt friska igen...

På ons. ska jag på begravning =( känns lite jobbigt...men han var ändå våran granne sen vi va små och han va så snäll....känns inte mer än rätt för flickornas skull...lider med dom =(....

nu ska jag ner och göra välling sen ska ja se om Meja vill sova de tror ja inte men nu vill jag duscha och slänga mig i soffan =)....

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar