onsdag 22 april 2009

svåra kvällar

....mmm de har jag....meja vägrar sova så igår tröttnade jag och la henne i sin vagn och vagga lite så somnade hon som en stock klockan va då 21.30 =/ la henne i sin säng med en gång och sen gick jag ner igen och kollade på tv skulle lägga mig tidigt men jag fastnade i en program som jag älskar sen är de jobbigt att lägga sig samtidigtsom barnen för man får aldrig ensamtid....så jag gick och la mig 23.15 somnade men vaknade av Lenny sen somnade jag om och vakna IGEn men av en gnällig Meja klockan va 2.45 när jag stog nere i köket och blandnade välling (gör jag aldrig annars) gav henne den sen la ja henne igen men innan de så satt hon i mitt knä tittade bort till våran säng och såg Lenny och sken upp som en sol och började vinka sååååå gullig =) frågade om han va vaken och de va han så han satte sig upp och vinkade tillbaka sen va de bara att lägga henne igen och hon somnade om ganska fort....sen ringde klockan 7 så då va de bara att börja om från början med barnen....Mickis skulle till skolan och alla barnen ska ha kläder....sen åkte vi till stan innan vi skulle hämta Mickis igen....handlade lite mat sen hem igen Marcus och Meja skötte sig jättebra....skönt när man kan ta med barnen till affären utan problem!!!!
jag har även hunnit plockat ur diskmaskinen,dammsuga,skura,städa toaletten och gjort mat 2 gånger och klippt Lenny....och nu sitter jag här jag tvättar också *L* mycke på en gång....men jag tvätta bara en maskin finns inte så mycke mer tvätt så nu torkar den så ska de vikas och läggas in har väl en hel tvättkorg som ska läggas in i allas garderober igen =)....

nä...nu orkar ja inte sitta här längre ska ner och väcka Meja sen ska ja bara ta de lungt....

kram

1 kommentar: