onsdag 8 april 2009

ons.

är de idag och vädret suger...men de kan vara skönt med lite regn också sen är de ju bättre med regn än snö =)....nu kanske all snö försvinner även om de mesta är helt borta finns de lite i skuggorna än som jag bara längtar tills de försvinner....sen kan de gärna bli lite lite mjukare i jorden så jag kan gräva upp sandlådan för den ska bort iår...de är äckligt med sandlådor tycker ja...

Jag har kommit på en sak....jag vet att ja kanske inte är dum i huvve men lite är jag nog de ialf...jag städar ju ganska mycke....eller nästan jämt och kan få lite panik ibland när ja ser vissa saker som inte ligger där dom ska o.s.v men ialf har jag också kommit på att när de kommer folk jag inte känner och går förbi mig så kan jag hålla för andan...är inte de sjukt då...jag hatar baciller men visst är jag dum om man gör nått sånnt????lite jobbigt att tänka på alla baciller som finns....=/ de kan ju höra ihop med all städande jag håller på med...eller????jaja....alla är vi olika och jag mår dåligt av skit,baciller och andra saker....alla har vi väl saker man hatar eller???

Nog om detta....

Mickis är i skolan nu men ska snart hämtas....då ska vi även passa på att åka och handla godis (till påskkärringar) de va billigt på Orrby lika bra att passa på.....sen ska man väl hem och laga mat =/ har kommit in i en period som jag tycker de är skit tråkigt att laga mat ibland kan jag tycka de kan va kul men just idag tycker ja inte de....

Meja är jättegnällig nu och har varit i 1 vecka snart...men nu sover hon bättre på nätterna igen...igår kväll la ja henne 20 men hon bara vakna och gråt hela tiden så 21 tog jag upp henne igen och satte oss och myste i soffan till ANDRA AVENYN som jag bara älskar....sen kom Lenny hem och gosa med henne i 1 timme...sen gav ja henne välling igen och la henne och hon somnade så skönt och sov till 7.40....tror de kan vara tänder på G

Marcus...ja han busar som vanligt =) igår smet han till lekparken utan att fråga och visst blev jag lite arg för han får värkligen inte bara sticka så där och inte med cykeln men han förstog att han gjort fel....sen la vi de åt sidan =) (Lenny prata me han också för att få han till att förstå att de är farligt).....men i morgon ska han till dagis och leka av sig sen är han ledig hela påskveckan =)....ska bli underbart att slippa stressa på morgonen....

just ja...jag har fått jobb under sommaren =)....ska bli så skönt...de blir nog inte mycke i Juni men juli och aug. blir de och de känns underbart...sparar mammadagar + får dubbelt så mycke pengar....åh va skönt =)....

nä....nu ska jag byta blöja på bebissnozen sen ska vi hämta den underbara prinsessan i skolan....=) se hur denna dag blir hoppas på en bättre dag än igår =).....

älskar er mickis marcus och meja....så himla mycke....

puss

2 kommentarer:

  1. Haha! vad roligt det där lät om att du håller andan när folk du inte känner går förbi.
    Jaså, du fick jobb ändå? I segmon? Grattis! :)

    SvaraRadera
  2. haha jo jag vet man känner sig ganska dum...=) nej faktiskt inte jag ska vara på Järpegatan =).....tro de eller ej men chefen ringde och frågade,...blir nog inte mycke i Juni men rästen =)

    SvaraRadera