torsdag 9 april 2009

uppdat.

jaha...så va väl kvällen på G...skönt som fan för sen är L ledig i 4 underbara dagar....i morgon ska jag hämta cykeln hos mamma och pappa måste passa på att cykla nu när L är ledig och jag kan barnen....tror att han kanske skulle ut och fiska i morgon så ja får passa på att få ensam tid ja me innan....och de är ju så himla skönt att cykla och slippa tänka på allt som man annars går och tänker på....

Idag har grannens pojk varit här nästan hela dagen och han är ju såååå go och snäll...händer inte mycke när han är här och leker och mickis och han leker super bra...dom skulle till stockholm i morgon så dom åkte till stan idag och skulle sova där så J va här och hämtade honom för ca 40 min sen. skönt när barnen kan vara ute och leka....pratade med J idag när vi gick till affären med barnen....frågade om han tyckte de va jobbigt när Lenny inte va hemma....och de tyckte han ju =/ synd för jag tror inte Lenny skulle bli sur eller nått för att han är här....men sen förstår jag ju J också....sen är de ju Grums vi bor i de kan komma rykten fort här tyvärr...fast jag bryr mig inte om sånnt skit men de gör tydligen J =(.....sa ialf vad jag tyckte så får han göra som han vill han ska inte tycka de är jobbigt att vara här....de är ju inte meningen....men jag kan inte hjälpa att jag kommer bättre överens med killar än tjejer...jag tycker skit bra om J...han är lätt att prata med...hade ju en bästa killkompis förr....saknar honom som fan vi kunde prata i flera timmar och bara vara tysta flera timmar också vi visste vart vi hade varanndra vi t.o.m bodde ihop =) usch vad jag saknar den tiden ibland...saknar min kompis....hoppas värkligen att de kommer bli bättre för honom i framtiden....jaja nog om detta....de blir nog bra =) hoppas bara att folk tycker jag är att lita på m.m jag älskar att lyssna på andra och håller tyst om allt som inte ska komma ut....hatar som sakt rykten då skulle jag aldrig sprida ett själv.....

jaja vad händer annars då???inte mycke ska snart ner och duscha 2 barn har redan badat ett =)....sen blir de nog sängen i tid för barnen blir väl uppe lite längre under påsk =)....

vad tycker ni tjejer.....

är de ok att ha killkompisar???


kram

3 kommentarer:

  1. Jag tyckte väl att det var du som satt ute i trägår´n! Jag kommer gärna och hälsar på snart, har ju sagt att jag ska göra det länge nu. Kanske någon gång nästa vecka? :) Kram.

    SvaraRadera
  2. japp de va jag =)....du får komma när du vill jag är nästan jämt hemma =) kram

    SvaraRadera