fredag 30 mars 2012

*suck*

varför går allting upp och ner ena stunder känns allt bara så bra för att i andra stunden rasa....eller så känns de ialf...försöker värkligen att vara pos. men de går inte alltid...tyvärr...men så kan de vara idag har jag och Meja ialf bakat matbröd hon gjorde 18 st små själv =) hjälpte mig att slänga i alla ingridienser och sen hjälpte hon mig att vispa iordning allt =) men när degen skulle jäsa var det inte lika kul hon ville ju självklart baka med en gång så jag fick muta henne med bollibompa och godis =)....när vi sen skulle baka var hon super duktig rulla sina "bullar" och penslade med ägg och sen fick jag hjälpa henne att lägga på vallmofröna....dom blev super fina och farmor och farfar skulle självklart få en del av dom så i morgon cyklar vi ner med några till dom beroende på hur vädret är ska även hjälpa syrran att färga håret sen ska jag ta tag i övervåningen som ser ut som fan....nedervåningen får vänta tills på sön när Lenny jobbar då har jag hela dagen på mig att grejja...
Mickis sover hos mamma och pappa i natt skönt för henne att få sova till möran....inte alltid så lätt för henne att göra de med ialf 1 möra pigg lillebror =) hennes lillasyster är inte lika så pigg =) hon kan sova ända till 9-10 om hon är riktigt trött....
om vädret tillåter i morgon så tar jag och Meja oss en promenad till slottsbron men är de lika kallt och blåsigt som idag vette fan om ja vill eller om de snöar/regnar de va ju hur mörk blått på himlen som helst förrut så nått skit kommer de att komma ner....
hoppas få lite sovmorgon i morgon....ialf inte gå upp förräns 9 =) skulle vara skönt i morse försov jag mig eller nja kanske inte eller jo de gjorde vi men de berodde på min ursäka jävla mobil som stänger av sig och vägrar ringa =/ men jag vaknade 7.40 så jag väckte barnen som kom ner käkade lite jogurt gjorde sig iordning sen gick dom =) allt detta på mindre än 20 min. =) ganska bra gjort tycker ja....
nej nu ska jag se på tv en stund till innan de blir natten...va på box idag och skakar som bara den och mitt ena knä ballar tyvärr ur =/ har inte ont när jag går eller nått eller sparkar inte ens när jag cyklar men när jag sitter på knä eller böjer de för mycke då gör de jävligt ont känns svullet =/ men de går väl över
nej god natt
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar