torsdag 22 mars 2012

sjuk

Marcus hemma idag hög feber så han spyr stakars prinsen =( han sov 2 gånger idag och sista gången passade jag och Meja på att vara ute och grejja i rabatterna =) vilken skillnad de blir av att bara ränsa undan döa ting *L* =) men jag han bara med framsidan för sen ville jag in till Marcus som hade vaknat...imorgon är min älskling hemma så då ska jag passa på att ta sidan av huset och även baksidan så långt jag hinner...sen blir de box på em med Maria....hoppade träningen idag för jag ville vara hemma med Marcus....
Hoppas Mickis kommer hem snart hon skulle komma hem till 18.30 usch va stora barnen blir =/ jag hinner inte med och måste samtidigt förstå att dom blir större och inte vill lägga sig 19.30 längre =) så nu får dom gå upp vid den tiden och se på en film i mickis rum fram till ca 20.30 sen får dom lägga sig och försöka sova =) oftast är de lättare nu för att dom slipper lägga sig så tidigt bara inse att jag blir äldre ja också =)....
Ska snart slänga Meja i duschen och sen borsta tänderna på henne sen får de bli kvällen för henne för Meja får lägga sig 19.30 för hon är faktiskt inte så stor än =)....
nä...lika bra att börja med kvälls rutinerna håller på att göra rent ugnen också har sprutat i nån spray av nått slag se om de blir bättre =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar