söndag 18 mars 2012

skulle

kunna tänka mig att flytta en sväng typ 4 veckor i en lägenhet och flytta ut ALLA saker vi har renovera allt och sen flytta tillbaka med ränsade grejjer saker man VILL ha inte sparar bara för att sen bo i ett totalt renoverat hus men drömma kan man väl få göra =/....

så mycket jag skulle vilja göra men de blir lixom aldrig av....fast orken börjar komma tillbaka och jag skulle vilja iväg och jobba igen saknar alla mina arbetskompisar...men i Maj ska jag få provjobba lite för att se om jag orkar kroppen kanske lurar mig jag vet inte och jag är livrädd för att komma tillbaka till detta igen de får aldrig mer hända...vill aldrig mer bli så här "dålig" men de känns ju ialf bra att man mår bättre och kan säja att de blir bättre och inte behöva ljuga för alla som frågar -hur mår du.....och självklart svarar jag bra =/ vad ska man igentligen annars säja....jaja bara de blir bättre är jag glad =)

Idag har jag ialf gjort örtmarinerad ytterfilee med ris var riktigt gott =)

har fått fram alla barnens vårkläder med hjälp av Mickis och Meja =) nu vet jag vad jag har och inte har och alla barnen behöver vårskor men när ska de hinnas med =/ kanske får bli en sväng i morgon ska ändå in och besikta bilen tyvärr fattas bara att de är massa fel på den men tänk pos =).....

nej nu ska jag gå ut en sväng med barnen igen....imorgon börjar en ny tränings vecka med nya tag och INGET godis =/ får bli slut på de nu....

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar