lördag 24 mars 2012

sitter

och lyssnar på top cats =) så underbart bra tänk om man fick ha dom som band på bröllop =) då skulle jag vilja ha de på mitt *L* =)

Idag blir de väl lite som igår lite städ i trädgården försöka ta ner lite träd kanske....sen ska jag ränsa ur Mejas garderob ingen idee att ha massa tjocka kläder som snart blir för små....bättre att ränsa ur och försöka få in lite mer tunna kläder =).....

Annars väntar jag på maria för ett sista pass på badhuset....ska bli kul att se vad vi bokat in oss på cirkel mix hette de ialf =) ska bli intressant

Marcus är sjuk än stakarn har feber så han spyr men tycker ändå han värkar piggare idag än igår....han käkade t.o.m lite godis igår tror de är därför att spydde i morse =) han har ju inte käkat mat på 3 dagar då är de lite dumt att äta godis men samtidigt vill jag inte säja till han att han inte får för jag är glad för de han stoppar i sig....

Meja är som vanligt...lite små grinig och gnällig men ändå glad så fort vi är ute hon är en ute flicka =) lite små hostig än men de kan ta låååång tid innan den försvinner =)

Mickis....ja herregud vad säjer man =) tror jag vet nu hur föräldrar med tonåringar har de =) vi va till affären igår jag meja mickis och hennes kompis Wilma....där står de 3 killar från deras klass....när vi går in säjer Mickis och Wilma...tja rå =) men säjer man inte de när man hälsar säjer jag....ööööö mamma nej så säjer man i stället för hej då....hmm tror jag börjar bli gammal =) kommer ialf in på affären där kläcker mickis till mig....-mamma....dom killarna vi prata med är bara sååå söta =/ hmm ok...ja vad säjer man =) jag hänger inte med =) men så kul att ha en stor tjej som man kan börja prata lite roligare saker med =) ska bli kul när barnen blir lite större se vad de är för killar dom gillar eller tjejer för marcus så klart =) se hur deras kläd val kommer bli om dom sminkar sig hur dom anpassar sig i grupper med människor blir dom sportfånar,mesar,plugghästar (som mamma hoppas på) =) eller blir dom en av de tuffa och skiter i allt...=) ska bli intressant ialf =)

Nu ska jag göra mig iordning för sista passet ikväll blir de gladiatorerna med barnen och lite mys så klart =)

ha en bra dag alla

och grattis till min granne på födelsedagen =)

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar