fredag 2 mars 2012

fredag

och detta året har inte börjat allt bra med massa olika skit som hänt och varit men försöka att tänka pos. och ta en dag i taget....hoppas de inte att det kan bli värre ialf...
På mån. ska jag få pengar från fk ialf =/ inte en dag försent eller jo många dagar om du frågar mina räkningar som snällt ligger och väntar men de löser sig de också =)

Jag och Lenny har nyss kommit hem från en promenad....vi gick ner till grums pizzerian och käkade utan barn =) sen gick vi och hälsade på svärmor sen till affären och hem de kan vara skönt att bara få vara nån timme utan barn men man saknar dom att väldigt mycke ändå =) och barnen blir ju större och lättare att ta sig med och jag älskar dom så himla mycke så de gör inget att alltid ha med dom heller men IBLAND om man får barnvakt så är de väldigt skönt att bara få vara ensam med Lenny =)

Nu ska barnen få lägga sig eller Meja ska sova Mickis och Marcus ligger i mickis rum och ska se en film =) sen ska jag och älskingen också se en film i biorummet hade vi tänkt =) trött är jag som vanligt men hoppas man orkar se hela filmen =)....

Lite orolig för min sjukskrivning jag blir alltid så nervös när jag ska till läkaren för är man van att säja att man alltid mår bra fast man inte gör de så är de väldigt svårt att sitta och säja att man kanske inte mår så bra som man vill =/....men den dagen den sorgen får ta de då =)

nu vill Meja sova
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar