måndag 26 mars 2012

denna

jävla skit som man måste ha varje månad är ingen lek och då ska ni veta att jag inte ens fått den än utan känner bara att de är på G och mår redan konstigt *suck* kan lika gärna ta bort allt så man slipper detta ska inte ha mer barn ändå juh....

Idag är Marcus hemma igen....stakarn blir inte riktigt bra...försöker få i honom lite glass godis mat dricka vatten men de går si så där....=/ min prins....

Meja skulle på teater med dagis idag =) rödluvan och vargen hoppas hon tyckte de va bra *L* =)

Igår hade Mickis filmdag här med 3 av sina bästa kompisar herregud så dom höll på =) mickis och Wilma grejja som bara den innan de va dax för Oliver och Fabian att komma dom flytta ner 2 fotöljer 4 kuddar ett bord ställde in 4 glas med sugrör och dricka plocka fram en bunke med chips choklad annat godis ja dom va så duktiga så =) Mickis gick in och duscha bytte kläder satte på sig parfym ja herregud säjer ja bara =) känns som att ha 14-isar i huset *L* =) barnen kollade ialf på den nya tintin och tyckte den va skit bra sista timmen va dom ute och satte upp tält va tilll lekparken hoppa stuttsmatta kasta gris till varann ja dom hann mycke =)

idag blir de lungt här hemma eftersom marcus inte är bra än jag har dammsugat ialf och varit och lämnat meja på dagis och ut med hundarna sen fick jag iväg till affären så Marcus fick lite choklad,dricka och glass och nu sitter jag här =) ska upp i Mejas garderob och rota lite har en hel tvättkorg som ska läggas in i hennes garderob men innan de blir att ränsa de hon har =)

Veronica skulle väl dyka in här en sväng också

jaja hade gött
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar