söndag 25 mars 2012

söndag

och vädret håller i sig men hur länge då???blir de mer snö tro?hoppas inte de för idag plockade jag bort alla vinterkläder sånnt som inte passar barnen nästa vinter m.m men jag la allt i en kartong så kommer de mer snö så finns allt i en och samma kartong =) men herregud sååååå mycket mer plats i hallen blev de =)
Jaja =) idag ska jag och meja ut till grannen och plantera lite....har köpt morot och olika blommor =) se hur de går....vi brukar göra så varje år jag och grannen =)
Annars idag blir de ganska lungt Mickis får hem 3 kompisar som ska se på film i biorummet med godis m.m har lovat henne de men Marcus blev ju sjuk men idag är han bättre så de fick bli idag =) mellan 16-19....hon blev så glad så =)
Nej om man skulle börja med HÖGEN....alla kläder jag tvättat såa vikas och läggas in *suck* gör man annat =) men men så är de att vara 5 i familjen....

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar