måndag 19 mars 2012

jobba

japp jag längtar tills jag kommer tillbaka funderar starkt om de blir redan i Maj =) vill tillbaka till jobbet träffa arbetskamraterna och dom gammla igen saknar dom =)....
Idag städade vi bilen lite innan besiktningen....men innan de åkte vi och köpte skor till barnen sen till lidl och willys och sist besiktningen men vi hade 30 minuter på oss innan besiktningen så jag Lenny och Meja åkte till djuraffären och kollade på fåglar,kaniner,möss,råtta,ormar,sköldpaddor m.m =)Meja tyckte de va jättekul =) och bilen gick igenom med blankt papper som alltid =) tack för de behöver inga mer utgifter nu =)
När vi kom hem började jag med maten och Meja gick och la sig och vaknade inte förräns nästan 15 =/ då fick hon hemma gjord mos med falukorv =) till Lenny gjorde jag en korv/köttfärsgryta med bacon och massa lök =)
När Meja käkat så diska jag undan lite och började med all köttfärs som va kvar =/ sen stekte jag på skinkan lite för jag har fått för mig att jag ska göra köttfärspiroger och skinkprioger =) men kanske inte idag men alltid skönt att slippa göra allt på en gång....Senare idag kommer min kära granne och passar barnen så jag kommer iväg på jympan 1 timme ska bli skönt...
när jag kommer hem blir de en dusch sen tv innan kvällen en ganska soft dag med andra ord =)
Imorgon kanske jag gör pirogerna och sen blir de lungt rästen av dagen tills på em då jag ska iväg på spinning....
nej nu raffsar Dallas på dörren och vill ut lika bra att gå då =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar