onsdag 9 februari 2011

länge sen

som vanligt är ganska dålig på att uppdatera sen vet ja inte ens om de är någon som läser....jo Millan vet ja =) och kanske Annlollo....=) men men vet inte varför jag igentligen skriver har inte så mycke roligt att skriva om men men de är ganska skönt att skriva av sig ibland =)....

Ialf...har jobbar idag och de va faktiskt en bra dag lungt och skönt med lite städning och matlagning + att jag baka...japp du läste rätt jag baka =) hahah världens simplaste sockerkaka typ som tiger kaka sen vispa jag grädde till och gav dom gammla till efterrätt =) i stället för kräm eller va man nu ger dom....=)

Meja är sjuk...=( feber hosta slö snorig min lilla bebis.....VC ringer i morgon och ser hur hon mår och hur natten varit är livrädd sen sist när vi hamnade på sjukhus med henne då hon hade lunginflammation och öroninflammation =( men jag hoppas vi får bättre hjälp denna gången om vi behöver de!!!!

Mickis ska snart på kvällsgympa =) och Marcus spelar tv spel...WII....kul att han tycker de är kul sj ska jag köpa nått roligt spel till de som jag också kan spela....typ super mario eller nått sånnt gillar jag =)

Lenny jobbar eftermidda denna vecka men de är bara denna natten och en till sen är han ledig 3 dagar....men visst då jobbar jag men bara kort turer =)....har jobbat en del nu men skulle vilja ha 20 timmar till denna månaden men blir de inte så så är jag nöjd ändå man tar de man får =) FÖRSÄKRINGSKASSAN fuckar upp sig mot mig också.....dom vill bara betala ut för 6 jävla dagar vad är de för skit stil men jag tog kontakt med Torsby idag så jag hoppas dom kan hjälpa mig =( fuck you försäkringskassan....

Nej nu ska jag gå ut me spike innan mickis drar så hon kan se till Meja en sväng....vill inte lämna henne ensam med Marcus även om de bara är 3 minuter....Marcus har fullt upp med sitt och glömmer gärna bort Meja =)....

bye

3 kommentarer:

  1. Kul att du skrivit lite igen. :)
    Är du aldrig på L och jobbar?? Jag ska börja där, så du får se till att komma dit och jobba! Ska du vara på J i sommar?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för förlagen :)

    SvaraRadera