onsdag 16 februari 2011

ny dator

var in och köpte en igår....våran gammla lukta brännt sen starta den inte mer =/ hoppas bara jag får ut kortena jag har där mina före bilder på op =)....inte en rolig syn men ganska kul kanske att se tillbaka någon gång i framtiden!!!!

Just de ja....måste få skriva...var ju till stan igår...handlade lite behöve nya trosor då mina gammla halkar ner =/ drar jag upp dom så är dom ärligt ända över naveln och lite där till hehe och visst är de kul att gå ner i vikt men lite skrämmande jag vet ju inte vad jag har för stl längre =/ men skit samma jag provade ett par byxor....ville ta 48/50 men de fanns inte...min gammla stl är ju lixom 52/54 och så mycke har jag inte gått ner men ialf så fanns de bara 44/46 min syster sa till mig att prova men de skulle bli så fel de visste jag ju redan men skit samma jag prova dom ialf och gissa vad =) dom passade...*L* visst de är ju byxor som ska sitta åt...men jag har ialf alltid tagit en stl större men nu känns de som jag kanske skulle behöva byta lite stil och inte ha så stora kläder....men de är svårt när man alltid haft denna stilen och jag tycker jätte mycke om tajta byxor med en tunika men jag tycker inte att jag passar i de =( de känns för....kvinnligt =) eller hur man skriver....men nu köpte jag dom byxorna + ett linne som jag också fick ta 44/45 i annars hade de blivit skit fult under armarna den va för stor....samma med trosorna 44/46 i dom också =) är faktiskt glad och rädd samtidigt....för jag ser INGENTING på mig själv.....önskar att de kommer snart så man kan bli lite glad för de man gör....tränar ju ändå ganska mycke nu (innan jag blev sjuk)....men de kommer nog hoppas ja ialf ska jag kolla på kort om nån månad före kort och kanske ta ett efter kort och se om jag ser någon skillnad!!!

om 9 dagar fyller min älskade lilla/stora son 7 år =/ får panik av den tanken också herregud han är inte liten längre....men kaxig =) hoppas värkligen att de kommer gå bra för barnen när dom växer upp kan inte hjälpa att jag tänker på de redan nu....vill bara att dom ska få de super bra.....

snart ska barnen hämtas också....och i morgon blir de jobb slutar redan 10.00 då ska jag hem och plugga satt hos syrran en sväng idag och gjorde en uppgift som jag ska skriva rent + att jag ska försöka göra klart några fakta saker som jag ska skriva om t.e.x AD/HD,mobbning,diabetes på barn m.m....

till helgen ska jag också jobba blir en ganska lång tur på lör. 7.17 sen är jag ledig på sön för Lenny jobbar!!!

ska försöka få tummen ur och ränsa ur allt här hemma också =/ kläder,skor,vinterkläder,krypvinden,köket,leksaker m.m men de tar jag när jag värkligen känner att jag orkar inte haft nån spoeciell ork förrutom för träning har lagt all min energi på träning,jobb och barnen så de finns inte mycke mer tid på nått annat men de kanske kommer =)

nu ska jag göra mig klar och hämta mina älskade barn =)

<3 <3 <3 älskar dom så himla mycke puss

1 kommentar:

  1. Väldigt väldigt bra skriver vännen.
    Du vet vart du kan göra av saker sen när du rensar i köket, där uppe m.m :)
    Hihi
    Kram

    SvaraRadera