måndag 21 februari 2011

tjejkväll

Japp och som jag har längtat ska bli så kul och skönt =) vi är några stycken som går dit runt 17.15 tiden dom har insläpp 17.30 och för att få skåp så får man väl vara där i tid.....jag ska dansa zumba =) boxas vara i styrketräningshallen och sen simma tror jag jaja vi får se hur schemat ser ut först!!!!

Ska se om min gubbe ska ha någon mat innan han åker och jobbar,Marcus ska till tandläkaren snart så han får följa med honom dit först så får jag passa på att göra mat för lenny får hämta Meja när Marcus är klar....herregud =) men så är de ialf!!!!

Har gjort lite på skolarbetet så nu känns de lite bättre försöker komma ikapp men de är inte de lättaste =).....men de ska inte vara så svårt ska skriva lite om ADHD,MOBBNING,AMMNING m.m sen är jag klar =) ska bli underbart när detta arbete lämnas in visst jag måste på några metodkurser men de tar ja *L* =)

nej måste säja till lenny nu

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar